30.7.08

προετοιμασία...

Θα πάρω πολλές βαλίτσες μαζί μου σε αυτό το ταξίδι. Μου φαίνεται μακρύ, χωρίς συγκεκριμένο προορισμό ,αλλά με διάθεση εξερεύνησης. Θέλω να εξερευνήσω, να μάθω, να ενημερωθώ, να ανταλλάξω απόψεις, να γνωρίσω νέες οπτικές, να εμπιστευτώ.
Αρχίζω, λοιπόν, σιγά σιγά να μαζεύω, να τακτοποιώ, να δω τι θα χρειαστώ να πάρω μαζί μου, με τι πράγματα θα γεμίσω τις βαλίτσες μου.
Συνήθως, όταν φτιάχνω βαλίτσες βάζω μέσα τα απαραίτητα, αυτά που γνωρίζω σίγουρα ότι θα μου χρειαστούν και δεν θα πάει χαμένος ο κόπος που τα κουβάλησα. Τι γίνεται όμως με όσα δεν ξέρω αν θα είναι περιττά, αν δεν θα τα χρησιμοποιήσω καθόλου κι αν τελικά τα κουβαλήσω τσάμπα? Δεν μπορω να απαντήσω, ούτε να προβλέψω, άρα τα βάζω όλα στην βαλίτσα μου και αντι για μια φτιάχνω 3 ή και 4 ή και παραπάνω, με λίγα λόγια αδειάζω όλες μου τις ντουλάπες..Θέλω να είμαι ασφαλής, λέω στον εαυτό μου και προχωράω για να αρχίσει το ταξίδι...

Δεν υπάρχουν σχόλια: